9 Haziran 2010 Çarşamba

merhaba..

dün bizim balomuz vardı..gayet şık olduğum söylendi bayanlar tarafından..hafif spor da bir giyimdi..zor oldu benim için ama oldu galiba..çok oynadım..dans ettim bol bol..bir baktım yerdeyim bir baktım havada..eğlenebiliyorum galiba..bir de mete bana bir kadeh votka ikram etti.onu da içtim...sonra elimde su sürekli..bu arada meteyi çok severim ben..bana göre kısa sürdü gece..çabuk geçti..

ablam geldi dün istanbulda okuyan..yahu alışmıştım ben evde tek..neyse eski sisteme dönüş..bir de benim kartuş bitmiş..yedeklerde bitmiş..ablamın staj kağıtlarınıda çıkaramadık..neyseki komşunun kartuş varmış..babam kızdı bu duruma bir kartuş alamıyor musun dedi..ben de güldüm..

bugün çarşıda yürüyordum tkp liler broşür dağıtıyordu..aldım okuyordum yürüken..evet böyle bir yetenek var okurken yürüyebiliyorum çarpmadan düşmeden..neyse kafamı bir kaldırdım tkp li bir genç daha ama o çocuk 1 mayısa gittiğim tkp otobüsündeki çocuk..merhabalaştık..az sohbet ettik..ben devam ettim..her ne kadar siyasi partilere mensup olmasamda hepsiyle bir muhabbetim var..ve tkp ile beraber çıktık taksime yahu:)

gecenin geç saati oturmuş yöresel bir hamur işi ve koyun peyniri yiyorum çok leziz..tv de de birşey yok yedi numaraya bakıyorum şuan..canım ailem diye bir dizi vardı o da bitmiş..arada baktığım olurdu..ordaki küçük çocuğu bana benzeten insanlarda var..bana benzerse bu yaşlara geldiğinde yakışıklı olamayabilir ama sempatik olma olasılığı yüksek...ne diyorum ben ya..:)

haftaya bugün çanakkalede olma ihtimalim yüksek..sınav kağıdı da gelmiş..3 sınava da fen edebiyat fakültesinde gireceğim..umarım o sınavlarda iyi geçer ve hukuk fakültesine giderim..ama şimdi yine gerildim..ben o üniversitede 10 yıl okusam da bana pek fazla artısı olacağını düşünmüyorum..değer verdiğim birkaç hukuk adamı var bu ülkede hoca olarak..ankara üniversitesinden mithat sancar, marmaradan ibrahim kaboğlu ve bir kaç isim daha..ama ben istanbul üniversitesine gitmek istiyorum..aman nereye gidersem memnun olmayacağım..ama yine de hukuk okumak istiyorum..çift anadal yapabileceğim bir üniversitede okumalıyım..siyaset ikinci dal olmalı..sonra sosyoloji yüksek lisans ve aktif siyaset..süper..

neyse neyse ben burda veda edeyim..

sağlıcakla kalın..

3 yorum:

sdfasdf dedi ki...

benim kağıdım hala gelmedi ve inceden tırsmaya başladım yahu. ne ara gelecek bu kağıtlar...

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Ben de hukuku çift anadal ile okumayı düşünüyordum ama sonra vazgeçtim. O kadar dersi kaldıramam ben sanırım.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Başarılar diliyorum sevgili Agin.İdeallerin çok güzel.Dilerim gerçekleştirirsin.İlerde, sen siyasetçiyken,ben de bastonuma yaslanıp,"17 yaşından bilirim ben onu " derim :))
Sevgilerimle