17 Ekim 2010 Pazar


merhaba..

.....
yürek-
        -lerin
kulak-
       -ları
             sağır...
Hava kurşun gibi ağır...

Ben diyorum ki ona:
-- Kül olayım
                 Kerem
                          gibi
                             yana
                                 yana
Ben yanmasam
              sen yanmasan
                         biz yanmasak,
                    nasıl
                        çıkar 
                           karan-
                                   -lıklar
                           aydın-
                                   -lığa....

geçen gün genco erkal ın ''kerem gibi'' adlı oyununu izledim..çok etkileyici ve başarılı bir oyun..insanı olduğu zamandan alıp götürüyor ve şairle berabermiş hissini veriyor insana..ayrıca genco erkal ın performansı ve enerjisi de takdire şayan..efendim bendeniz oyundan önce ve sonra genco erkal ile sohbet etme şansı buldum..daha çok saygı duyar oldum kendisine..fotoğraf da çekildik açıkçası..bu arada nazım hikmet oratoryosunu istanbulda da
sahnelemeyi düşünüyorlarmış..ayrıca söz etmeden geçemeyeceğim gebze deki ilgi de etkiledi beni..gelişmeler sevindirici..o güzel gece için genco erkala, etkinliği düzenleyen bilkara ve oyunun teması nazım hikmete olan teşekkürümü de belirteyim..bu güzel oyunu izleme imkanına sahipseniz kaçırmayın..

....
Ölenler
        dövüşerek öldüler;
                               güneşe gömüldüler.
Vaktimiz yok onların matemini tutmaya!


                             Akın var 
                                    güneşe akın
                             Güneşi zaaaptedeceğiz
                                      Güneşin zaptı yakın!

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: