10 Haziran 2011 Cuma

merhaba..

malumunuz pazar günü seçim..ben de seçim öncesi kendi tercihimi açıklamayı uygun buldum..koskoca economist açıklamış ben mi açıklayamayayım..efendim şu söz belkide oyumun rengini belli edecek..refah ve fazilet şimdi saadet..evet saadetli günleri azuluyor bunun aşkı ve şevki ile yanıp tutuşuyorum..hocamızı rüyalarımda görüyorum bana teşkilatları soruyor..ceylan derisi koltuklara bizimkilerde oturmalı diyor..hocama kayıp trilyonun yerini sordum..hat koptu..bir dahaki sefere zengin olacam inşallah..evet umarım demokratik bir seçim olacak..halk için hakkın iktidarını kuracağız..saadet varsa herkes için var..saadet gelsin türkiye büyüsün..saadet de türkiye..sizi en kalbi duygularımla selamlıyorum..hepinizi saadetli günler için göreve çağırıyorum..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: