13 Ekim 2011 Perşembe

merhaba..

her anayasa anayasacılık faaliyeti içerisinde yer almaz..mesela agin anayasası..sizinle bir sır paylaşıcam..ben evin önğne gelince pantolonun düğmesini açıyorum..kilo almış olmanın kötü yanları işte..hala bir sürü bilmediğim sınıf arkadaşlarım var..ve onlar kantinde veya başka yerlerde gelip soru soruyorlar bana..insanların beni tanıması hoşum agitmiyor değil..onun dışında keyfim halim yerinde değil..yeni yaşımla aram nasıl valla herşey aynı..etek sarı sen etekten sarısan sarısan..sordum sual ettim kimin yarısan..derken ozan ben de baş ağrısı eşliğinde veda edeyim..

sağlıcakla kalın..

2 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

çok deli bi hukukçu olucaksın agin:))

agin dedi ki...

dr. eamer

ben de inanıyorum çok deli bir hukukçu olucam valla :)

tıpçılarla konuşurken okulda ben de tıp istiodum olmadı..adli tıp var diye hukuka geldim diyorum eğleniyorum..:)