8 Ağustos 2012 Çarşamba

merhaba..

mutluluk uzak olandır bazılarımıza.. beceriksizlikten ya da iyi niyetten.. şair bir şiirinde bunu çok iyi anlatıyor.. yüzeyselleşiyorum başaramadıkça.. duygulardan uzak kalıyorum.. yalnızlık duygusunu.. hissedememeyi içselleştiriyorum.. böyle olmamasını ne kadar istesemde.. benim  istemediklerim oluyor.. en iiyi bildiğim şeyse sabretmek.. ama acı geliyor bazan yanımda uyuyacak biri olamayacak hiçbir zaman.. ki bu beraber yatma mefkuresi seks olgusundan ayrı tamamen masumane ele aldığım bir durum.. artık hayal kırıklığı yok hayatımda.. çünkü hayal kırıklığımı yaşamam için beklentilerim olmalı insanlardan ve kimseden bir beklentim yok.. şu sıralar dengesizim.. bir anda asabileşebiliyorum.. bilemiyorum.. salak gibiyim..

 sağlıcakla kalın..

 

Hiç yorum yok: