16 Aralık 2012 Pazar

merhaba..

yaşıyorum ardıma bakmadan.. sormadan sorgulamadan.. sadece yaşıyorum.. hissizce.. haftanın yedi günü hep birşeylerle uğraşıyorum.. kaçıyorum kendimden.. yalnızlığımdan.. dünümden bugünümden yarınımdan.. bakmıyorum artık insanlara.. gülmüyorum eskisi kadar içten.. kanıksadım yalnızlığımı ve yalınlığımı.. şikayet de etmiyorum artık.. hem de hiçbir şeyden.. tek derdim zihnen ve bedenen biraz fazla yoruluyor olmam.. o da oluyor.. koşturuyorum birşeylerle uğraşıyorum gibi görünsede yaptığım tek şey kendimden kaçmak.. gecenin derinliğinde kaybolmadan uyumak.. en son ne zaman aynadan baktım bilmiyorum.. zayıfladığımı bile insanlardan öğrendim.. erken büyüdüğümü düşünüyorum bazan.. hayal kurmuyorum kuramıyorum sevdiğime dair.. gerçeklik adeta yüzüme çarpıyor.. şarkılara da sığınmıyorum.. okumuyorum şairlerin dizelerini.. umarsız bir hal belki de.. yine de içimden bir ses gül ve vazgeçme diyor..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: