18 Ağustos 2013 Pazar

merhaba..

hayatı korkak yaşıyoruz.. cesur olanları da var tabi.. ve biz korkaklar onlara deli uçarı diyoruz.. en iyi delilerle anlaşıyorum.. ve korkmuyor musun diyor annem.. evet deliden kork down sendromlu çocuğa garip garip bak.. neden çünkü anormaller.. bize öğretilen o bayağı normlara uymuyorlar.. sevmenin de normları var ya giyinmeninde.. biraz uçarı yaşayabilmek gerek hayatı.. kaygılanmadan.. sevmekten korkmadan.. gülmesini bilerek.. gözyaşlarından utanmadan.. kendime bakıyorum tam bir korkağım.. ancak konuşuyorum.. alıp çantamı gidemiyorum.. kapınızı bana açar mısınız diyemiyorum.. kendimi sorgulamak da zor geliyor artık.. birgün diyorum agin birgün kendini de şaşırtacaksın.. evet avutuyorum.. şarkılar anlamını yitirmiş benim için.. şiirler.. ya da kaçıyorum.. takıntılı biri miyim bilmiyorum.. ama kaypağım.. bir kış akşamı istiyorum.. karlı bir akşam.. koca paris kar altında.. çalan şarkının anlamının olduğu.. yüzümde tebessümle..

sağlıcakla kalın..

1 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

Gitmeseydin keşke..