14 Aralık 2009 Pazartesi

''martı''dan....


merhabalar,bilirsiniz ki gümüşdiken abi martı isimli kitabı okumanızı fırsat buldukça önerir...ben bu kitabı ilk yazısını okuduktan sonra alıp okudum ve bir kaç not aldım,bunlardan bazılarını sizlerle paylaşıyorum...


''...hayır jonathan,böyle bir yer yok.cennet bir yer bir mekan değildir,bir zaman dilimi değildir.cennet öğrenmektir,mükemmelliktir......''


''...en iyi hıza ulaştığın an,cennete de ulaşmış olacaksın jonathan.ve bu saatte bin mil,bir milyon mil hızla ya da ışık hızıyla uçmak anlamına gelmiyor.çünkü rakamlar sınırları belirler;iyinin,mükemmelin sınırları yoktur.mükemmel hıza ulaşmak oğlum,orada olmak demektir......''


''mükemmelliği küçümseyen martılar yavaştır,hiçbir yere gidemezler.mükemmele ulaşmak için uçanlar ise hızlıdırlar ve her yere gidebilirler.unutma,jonathan,cennet bir zaman dilimi ya da bir mekan parçası değildir,çünkü zaman ve mekan kavramları anlamsızdır.cennet....''


bu öyküyü okumanızı ısrarla öneriyorum.bu öykü hayata bakışınız üzerinde değişikliklere neden olacaktır...ben öyküyü okuduktan önceki ve sonraki ''bana'' bakınca bunu anladım...gümüşdiken abiye tekrar teşekkürlerimi sunuyorum..


sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: