1 Mayıs 2010 Cumartesi

taksim

merhaba..bugün 1 mayıs sebebiyle taksime gittim..önce bireysel gitmeyi düşündük sabah bir aksilik çıktı..son anda ancak tkp lilere takılabildik(bağlantım yok kendileriyle)..neyse bunların otobüste bozulmasın mı..orda başka otobüs tuttular..başladık ayakta yolculuğa..dolmabahçede indik taksime kadar yürüdük..taksimde ayrıldık tkp den..platformun karşısına geçtik tam öne doğru..coşkuyla geçen bir gün oldu..her ne kadar hoş olmayan görüntüler yaşandıysada..meydandan çıktık istiklalde yemek yedik..bir kaç işimiz vardı onları halledip indik karaköye vapur ve tren ile döndük..tam 8 saat ayakta kaldım..yorulmuşum çok kötü..bir de tavuk gibi kızarmışım..unutunca güneş kremini sürmeyi öyle oluyor..bu güzel günün coşku ile hiçbir şeyin gölgesinde kalmadan geçmesi güzeldi..demekki oluyormuş..emeğin ve sevginin değer gördüğü dünya ümidiyle..

bu arada dün sınav sonucu açıklandı..pek iyi değil kötü de değil..aslında sınav sonrası beklediğim puan..iyi olacak umarım..şiire devam..

sağlıcakla kalın..

Anlatır anlatır ona
Olanları, olmayacakları.

Özdemir ASAF

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Ben gitmeyi aklımdan bile geçirmedim. Zaten kalabalığı sevmem, o sıcakta kafayı yerdim artık.

agin dedi ki...

şimdi içimde ukte kalmasın dedim 32 yıl sonra ilk kez taksime çıkılacak ve ben de orda olmalıyım diye düşündüm..kalabalığı gözüm görmedi bile:)soner yalçın bu konuda oradaydım belgeseli çekerse belki ben de konuşurum:)''emekçiler ve sade vatandaş 32 yıl sonra taksime çıktığında oradaydım..'' buda prova:)