21 Temmuz 2010 Çarşamba

merhaba..

yahu havalar çok sıcak bol bol terliyorum..birde yapacak birşeyler yok sıkılıyorum da..tek yaptığım uzanma şekilleri üzerine yüksek lisans..

ablam çalışmaya başladı bu hafta..alışmış tabi rahata sabah erken uyanmak zor geliyor..alışacak artık..acemi şoför arabayı çıkarırken bahçe duvarına sürtmüş..dalgındım diyor..

bu akşam dayımlardaydık..tam ortam oluşmuştu..rakı eksikti bir..mezeler balık peynir ama rakı yoktu işte..vardı ama günümüzde değildik..

şu üniversitelerden gelen kargolar bıktırdı..yahu bir de ev hali var..dalgınlığına geliyor insanın..üstü müsait değilken açıyor kapıyı..aman ne olcak sanki..anadan üryan açmıyoruz ya:)

bugün akşamüstü annemle komşular bahçede oturmuş çay içiyor..ben de kuru kuruya içmesinler diye mesir macunu verdim..yanlış anlamayın yahu..kuru üzüm de yolladım.

bahçedeki şeftali ağacı bu sene bol şefftali verdi..dün yiğitle kopardık..annesine getirdi süpriz yaptı kendince..küçük çocuk, bugün gittiğimiz dayımın oğlu..sonra babam gitti biraz getirdi..yahu bunlar hale gelenlerden güzelmiş dedi..nektariler de daha tam olmadı onlar da olsa bir an önce..babama hava atarım..

canım tatil istiyor..babam dur diyor çanakkaledeydin zaten..dayım bizle gel dedi ama gidemem tercih işlerini halletmeliyim bu hafta..tercih kılavuzları da gelmemiş hala..ösym nin siteden bakıyordum..bugün junıor de attı yüklü duruyor şimdi bilgisayarda..hoş insanın güveni de kalmadı ya ösym ye..

meclis tv yi izliyorduk bu akşam babamla..taş atan çocuklar yasası görüşülüyor..yahu bazı kafatasçılar o çocukları ne olarak görüyorsa..yazık yahu... sen sonra o çocuklara devletini sev diyeceksin..neyse neyse geriliyorum..

sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: