2 Temmuz 2011 Cumartesi

merhaba..

yoruluyorum artık..insanın şevkini kaybetmesi kötü..düşünceler içinde boğuluyorum..yalnızlık bazan dokunuyor..19 senemde kazandığım birşey yok gibi..azcık göbek ve uzayan saçlarım dışında..hep iyi bir insan oldum..ama iyi bir dost iyi bir sevgili olmadım olamadım sanırım..sevmiyorum sıcakları üşümek hoş..üşürken sıcağı hissetmek..geceleri ayı anlamlı kılan durum gibi..güneşte üşümektense soğukta sıcaklığı hissetmek en güzeli..ben beceremiyorum bu oyunu..hayat nimetlerini sunduğunda ben korkak oluyorum..ben birşeyler istediğimde şu hayattan..olmuyor..beceriksizim anlayacağınız..

sağlıcakla kalın..

3 yorum:

AltınDişliHayriye dedi ki...

seni o uzayan saçlarından çekip yere yatırır azıcık göbeğinden zeytin yerim anam.

Dr.eamer dedi ki...

içime deli tercüman oldunuz..

agin dedi ki...

*hayriye

ayıp yahu burda söyleme fantazilerini..

*dr eamer

bir yandan sevindim bir yandan üzüldüm..sonuçta pek iyi şeyler değil tercüman olduklarım..