9 Temmuz 2011 Cumartesi

merhaba..

bir yaz sabahına uyanmak..zihnimde hep yaz sabahlarına neşeli uyanılır düşüncesi var..ama ben öyle değilim..surat asık..çok mu uzak da mutluluk..önümüzdeki sene nasıl bir hayat yaşayacağım..nasıl insanlar olacak hayatımda..yine mutlu olamayacak mıyım..insan mutsuzluktan da yalnızlıktan da keyif alabilmeyi öğrenmeli..öğrenebilmeli..hep yalnızsın..bazan mutlu..bazan üzgün..bazan sevip seviliyorsun..ama esas olan yalnızlıksa mecburuz biraz keyif alabilmeyi öğrenmeye..ben biraz öğrendim sanki..çok yüzeyselleştim ona üzülüyorum ama biraz..her şeyi üstün körü geçiyorum..şevk lazım..o da olacak umarım..her gecenin sabahı..her kışın baharı vardır derler..ben artık baharımı yaşasam süper olacak bu kış çok uzun sürdü çünkü..haydi sabah ve yaz..o zaman candan erçetin söylesin..

sağlıcakla kalın..

2 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

güzel bi sabah oldu bu parçayla benim için de, sana da günaydın:))

agin dedi ki...

*dr eamer

tünaydın:) candan ablaya teşekkür edelim o zaman.. bir de bana..:D