23 Kasım 2011 Çarşamba

merhaba..

bir örgüt üyesi olsam kod adım tırnaksız olurdu herhalde..tırnak kalmadı ve canım acıyor resmen..rezil durumda tırnaklarım..sinir stresten ne hale getirmişim..dalıyorum bir an ve kendime geldiğimde savaşın içinde buluyorum..içimde beni sıkan bir şey var böyle.kötü bir his..zaten geldi mi üst üste gelir..böyle bazan ağlamaklı oluyor insan dalga gibi gelip geçiyor..ondan sonra ise bir hissizlik..hep merak ettim ruh halim içimde yaşadıklarım dışıma yansısa nasıl bir şey olurdum..gülen yüzün altındaki gerçek çıkardı ortaya..neyse yapım böyle..kendim yaşıyorum kendimi..bazı şeylerden alıkoymaya çalışmak için çaba sarf etmek sıkıntı..kasılıyor insan..velhasıl kelam durumlar iyi değil..

sağlıcakla kalın..

6 yorum:

G R İ ❥ dedi ki...

ciks, sen yine kendini birakiyorsun ..

olmadi !

agin dedi ki...

*lô-lâ

kendimi bırakmak değil yahu..bir kaos falan filan..

G R İ ❥ dedi ki...

eh ben ne diyorum agin ..: )

medcezire bulasma ..

agin dedi ki...

*lô-lâ

bulaşmıyorum ben birşeye..yani bilmiyorum.. :D

G R İ ❥ dedi ki...

İf you say sooo.

Dr.eamer dedi ki...

sonunda be Agin!

senin şu karmakarışık,sinirli stresli yazılarını nası özlemişim:))

ben gidiyorum bi müddet buralar sana emanet;)

p.s.tırnaklarını rahat bırak!