25 Aralık 2011 Pazar

merhaba..

uzun süredir boşladım yine burayı..hayatın bir tarafını doldururken diğer bir yanını salıyor insan..biraz öyle oldu heralde..kelimlere yüklenmeyeli çok oluyor..kelimlerle ağlamayalı..gülmeyeli..ağlamaya gülmeye de gelmedim vesselam..her şey yolunda gibi de zaten.. sadece yorucu biraz yol otobüs falan.. zaman akıp gidiyorken..ne ben aynı benim ne de insanlar aynı insan.. ama bir o kadar da aynı her şey ve herkes.. sadece ilerleyen bir zaman.. düzenimi oturtamamanın düzenliliği içinde yaşamaya devam ediyorum..çok yeni insanın içinde..pek yeni insan tanımadan.. statikliğe meydan okurcasına..statikliği muhafaza ederek..kibir ve özgüvenle..mutavazılıktan ödün vermeden..çelişkilerle..çelişmeden anlayacağınız..kelamı zorlamam..sözlerimi keserim burada..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: