25 Haziran 2012 Pazartesi

merhaba..

okulun bitmiş olması tüm ihtişamıyla karşımda duruyorken.. kursun son haftası olması da cabası.. yani 1 hafta sonra tamamen eve hapsolcam.. güneş bütün sıcaklığını açık olan balkondan bana yansıtıyor olsada.. benim yola çıkıp.. otobüse binip kadıköye gitmem ve oradan beşiktaş vapuruna binmem gerek.. ve bunlar esnasında    terim beni yalnız bırakmayacak.. geçen gün cuma günü tam olarak.. ispanyol dans topluluğu la fura dels baus un istanbul için özel hazırladığı lale kartlı amcaların bolca olduğu gösteriye katılmıştım.. çok iyi idi.. bu arada hava attım bilmem farkettiniz mi. sanat maratonuna da kısa da olsa katılım gerçekleştirdim.. sonra öyle buluyorum meşgalaleler.. bir de ben bu yaz bolca yüzmek istiyorum.. kampanya düzenlesek beni tatile gönderseniz.. ama tabi bunu yapmayabilirsiniz de.. ben yine yalnızlığımla bu yaz evde başbaşa kalırım.. belki de ölürüm.. abarttım.. bu arada sokakları severim.. sokaklara inmeyi de severim.. halklar sokaklara inmeyi öğrendikçe birşeyler değişcek.. yalnız bu cümle çok sakıncalı oldu.. halkı isyana teşvik etmek falan.. yok yahu devlet baba öyle bir amacım yok.. sana karşı boynum deve boynu gibi.. ben dış mihraklara karşı demek istedim.. bu arada nefret söylemine dikkat edelim.. bu önemli bir mücadele.. en azından kendi adıma öyle düşünüyorum.. ha burada kesildim.. ben yollara çıkar..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: