7 Aralık 2010 Salı


merhaba..

yahu dün neyi farkettim yazdan beri bulutlara bakıp birşeylere benzetmiyordum..küçükken hergün yapardım bunu..bulut olsun da deymeyin keyfime..çocuklukta var..yere uzanıp 3 yaşındaki kuzenimi yanıma çağırıyorum..sadece tavana bakıyoruz..ve orda deniz bulut vapur kedi köpek dedem toyata büyük araba hepsini görüyoruz..bunu ben başlatmıştım aslında uslu dursun diye..ama artık o yapmamızı istiyor..ve ben içimdeki çocuğunda özgürce yaşamasını seviyorum..ve bu zor zamanlarımdaki tek mutluluk kaynağım..çocukken daha derin konularda düşündüğümü de görüyorum..karnım tok sırtım pek düşün..ben sokakta da oynadım ama hep bir mesafe vardı o çocuklarla..neyse efendim bulutlardaydık..bir de ben her gece gökyüzünü izlerdim..saatlerce yıldızlara ve aya bakardım..arada yine yaparım..ama işte bunlrı eskiden hergün yapardım..şimdi de en çok ölmekten korktuğumu fark ettiim..biraz da ürküyorum sanırsam..neyse o ne kadar geç olursa sevinirim..anlayacağınız bulutlar..hani amelie de bizim kız da çekiyordu fotosunu..gördünüz zaten yazının başında..işte böyle..bir de barii amelie filminin müziklerinden birini paylaşayım..bakın yine yann tiersen oldu..yann tierseni de bana junıor tanıtmıştı zamanında sağolsun..yani dinleyelim bakalım..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: