22 Aralık 2010 Çarşamba

merhaba..

aradığım hassas denge için çok fazla dengesizlikler sergiliyorum galiba..ben insanları hayatımdan çıkartmam kimseye davetiye vermedim çünkü..gerektiği zaman kendileri giderler..ve ben insanların yaşamlarına müdahil olmaktan korkarım biraz..ve ben tanışmak istediğim bir insan bile olsa karşımda kolay kolay ilk adımı atmam..biraz da elde edilen olma isteği var..seneye nerde olacağımı çok merak ediyorum..sosyolojiyi hayatıma bir şekilde sokmak istiyorum..kişilere yardımcı olmak beni mutlu etse de..arkama kitle alabilmek çok daha büyük bir haz veriyor..evet önde olmayı seviyorum sanırım..gerektiğinde susmak herşeyi anlatır..kalemimin kuvvetli olmasını isterdim ama değil..bedenimin beynime engel olması bazan üzüyor beni..çünkü beynimde her şeyi çok hızlı yaşıyorum..belim ağrıyor bu aralar yine..ve ben bunu söylemiyorum zira annem doktor diye tutturuyor..bilmiyorum kaçıncı bahsim..ölmek ürkütücü yahu..bir de hiç ölmeyecekmişim gibi yaşıyorum ben..her ne kadar tüm soğukluğuyla yanı başımızda dursada..yalnızlık da kötü yahu..aşırı dozda olunca çekilmez oluyor..bir de nedense yalnızlıkla hep çok yakın bir ahbaplığım olcak hissi var bende..neyse efendim dün başladım bari devam ettireyim özdemir asaf yine..

sağlıcakla kalın..

yalnızın durumları II
yanar
sobasında
yalnız'ın
üşüyen
bakışları.

lambasında
karanlığa dönük
bir ışık
titrer
sönük-sönük.

penceresi
dışına kapanmıştır,
kapısı
içine örtük. 
özdemir asaf

10 yorum:

Jove dedi ki...

ben de kolay kolay ılk adımı atamam.
ve ben de sosyolojı okumayı çok ısterdım:)

ve ve,doktora git bence.
bi de yalnız malnız hissetme agin.

Jove dedi ki...

aynı anda bırbırımıze yorum atmışız öha-.-

agin dedi ki...

sanırım bu konuda birbirimizi rahatça anlıyoruz..
hala okuyabilirsin unutma..bir kez gelioz dünyaya..
doktora gitmek istemiom ya..

yalnızlık oluyor napayım yahu..zira yalnızım..:D

ve aynı anda yorum atmışız mesajının saati 13:13 ben takılırım da bunlara..:D

Jove dedi ki...

istiyo musun diye sormadım agin. alsjdqfd
şaka bı yana,cidden aksatma derim
ben de takarım işte ondan soyledım -.-

nasıl bısey o atkı aheuha

agin dedi ki...

ben de aksatmamak istiom da ürküom biraz..bir de malumun ilanı olcak gibi gelio bana..

o atkı güzel bir şey ama sen daha güzelinii bulursan onu al..teercih senin..:.D

Jove dedi ki...

daha guzel olup olmadığına karar vermem bıraz zor olcak yalnız akhafqefef

agin dedi ki...

sen terazi burcu musun yahu..:D inanıyorum halledersin..:d

Jove dedi ki...

aslanım efem.gayet de sabit fikirli falanmışım guya.neyse.ben halledero.

agin dedi ki...

saolasın sayın ablam..kendinize iyi bakın..piyango bileti almayı unutma aman..

Jove dedi ki...

aldım bıle.
7379442 ezberımde akjsde
hadi iyyakşamlar:)