11 Ocak 2011 Salı

merhaba..

hani bazı anlar insanın birçok söyleyecek sözü olur birine..ama söyleyeceği zaman ise ne diyeceğini bilemeyen sersem gibi kalır ya..az önce onu yaşadım..ve sadece yapacağım bir mail atmaktı..neyse efendim..demek ki zamanı değilmiş..ama içimde bir sıkıntı var bugün..böle işler her açıdan boka sarmazsa iyidir..malum oluyor bana malum..sıkılıyorum ya..cidden böyle tuhaf bir süreçteyim..ve bir şekilde boşalmam lazım..yine sersem gibi kalıom işte..bu arada bir şeyden bahsedeyim bari..utku cem geçen bir yorumda bir bağlantı bırakmıştı..ferhan şensoyun bir oyunun kısa bir kesitinin videosuydu..ben beğendim..sonra oyunu da izledim..ve çok başarılı..buna vesile olan utku ceme teşekküler..bence izlemeye değer...ferhan şensoy da ayakta alkışlanacak bir performans sergilemiş yine..hadi o kesiti ben de sizle paylaşam bari..

vira demir..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: