14 Ocak 2011 Cuma

merhaba..

şuan yatağımı düşleyerek bu yazıyı giriyorum..yahu gece uyuyacağım diye yatağa girip..uyuyamamak..ve yatağa girdikten bir buçuk saat kadar sonra ancak uyuyabilmek..biraz kötü oldu yahu..hoş sabah rahat uyanıyorum..uykusuzluk da çekmiyorum da gün içinde..bugün yoruldum da biraz..dersanede mesai yaptım..sonra bizim kızlarla buluştum..sonra eve geldim yemek yedim ablamlarla dışarı çıktım ve gece geç eve geldim..neyse efendim..ben evde kalmış birisi için bu tarz gezip tozmalar fazla..sonra adım çıkar mazallah..dersanede çok popülerim nedense..tamam birinci olmam etken..saçlarım etken..kendimi beğenmiş olmam etken..ama sanırım en büyük etken barcelona asıllı olmam..neden bu kadar önemser ki insanlar anlamam..sıradan birşey yani..sayısal sınıftan gelen kişi ile sohbet eden tek kişiyim heralde..kendimi tanıttım hemen sonra işte öyle böyle konuşmalar..alışır sınıfa heralde..sınıfta arada bakabildiğim insanda oldu..artık daha yoğun bir program bekliyor beni..durmak yok yola devam diyorum..birde insanların mutluluğu çevreye tebessüm bırakır bence..ne hoş..bir de artık kendimi bazı şeylerden arınmış ve rahat hissediom..bir de birkaç gündür böyle rahatım..demekki son patlamam bayağı başarılı olmuş..bir de uyucam artık..

sağlıcakla kalın..

4 yorum:

. dedi ki...

eğer hakkaten barcelona asıllıysan kanıt istiyorum :D ayrıca katalanca felan bilmiyosan ayıplıyorum -_-

agin dedi ki...

nasıl bir kanıt istiyorsun..katalanca bilebilmem için benden önceki kuşağın en azından iyi kötü bilmesi gerekir..

Serkan dedi ki...

yatıp da uyuyamamak. ÖLDÜRÜCEM ONU.

agin dedi ki...

bir hukuk öğrencisi bunu yasal yollardan halletmeyi düşünmeli diye düşünüyorum..