6 Mayıs 2011 Cuma

merhaba..

vazgeçtim gözlerinden..vageçtim dudaklarından..ya işte öyle demiş bir ablamız..kısmetim ne zaman açılır bilinmez..bir karar arefesindeyim..bir sevgili bulup onunla sevişmeden saçlarımı kestirmicem..çok mu abaza oldu..bence olmadı..belki kestirmem..ama o olmazsa hiç kestirmem..
pazartesi günü büyük ablamla kavga ettik..evde soğuk savaş dönemi yaşanıyor..dış mihraklar arada müdahil oluyor..seneye üniversiteye gidince evden de uzaklaşmam şart oldu..ilişkilerimiz zarar görüyor zira..
bu aralar yine günlük gazetemi alamıyorum..bu sene kendimden çok taviz verdim çok..ama bir şey itiraf edeyim..büyüyorum ulan ben..

bu ülkede gençler asıldı..işkenceler gördü..30 senedir de apatallaştırılıyor..asosyal apolitik ve birey olma bilincine sahip olmayan sürüler meydana getirilmeye çalışılıyor..devrim rüyasında olanlardan değilim ama..idealist insanlara saygım vardır..don kişot olabilmektir önemli olan..üç genci saygı ve mihnetle anıyorum..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: