30 Mayıs 2011 Pazartesi

merhaba..

bugün çantayı aldım sırta gittim dershaneye..sınav vardı açtım bir baktım ki kalemlik yok..kalemsiz sınav olma durumu..neyse tedarik ettik..ne de olsa dersanenin eskilerindenim..sonra peşime yavru bir köpek takıldı..bir de adamın biri dövebilirdi beni..parti broşürü uzattı..ben de elle salla der gibi hareket yaptım..sonra annem önüne geçen kıvırcık saçlı çocuğu ben sandı..aman allahım..bizim dersanenin yanında kız meslek lisesi var..önünden geçerken korkuyorum..utanıyorum..kızlar çok fena laf falan atıyor..en son bugün tebeşir attılar..kırkından sonra azanı teneşir paklarmış da bu ergen kızları ne paklar bilemem..şimdi ben cevizli kuru incir ve mesir macunlu lokum yiyorum..bir şeyler olmaz dimi..sabaha güzel bir kahvaltı fena olmaz hani..yorulmuşum galiba..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: