25 Mayıs 2011 Çarşamba

merhaba..

başım ağrıyor çok..yaşar kemale sorulan bir soru ve verdiği cevap geldi aklıma..
üçlemenin sonuncusunu neden yazmıyorsunuz diye sormuşlardı..
yaşar kemal de belim ağrıyor..kendi ağrılarımla yazacaklarım okura ancak acı verir..
tabi aklıma geldi yazdım..
dün düşünüyordum kadın olmak zor mesele..hani biz şanslıyız..erkekler yani..
bu özel dönemler hamilelik..gibi gibi bir sürü zorluklar var..
dizide mesela cemile ölebilir..bence ölmedi ama..
tam ben öyle düşünürken salak birisi çıkmış çok eşlilikten bahsediyor..
şimdi bunlara insan diyeceğim..diyemiyorum..
hayvan diyeceğim..o masum canlılara yazık..
en iyisi hiçbir şey dememek...zavallıcıklar..
yaşamak hafife alınır iş değil..
insanlarla ilişkiler de..her insan ayrı bir özen ister..her adım..
bir nakkaş..hattat hatta gönül işçisi titizliği ile yaşamalı..
maddeler ile yaşamak..çok fakir geliyor bana..
bloga giremiodum bir sorun vardı hallettim..başım fena..
hayat işte..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: