8 Ağustos 2011 Pazartesi

merhaba..

yine aynı yerdeyim..oturma odasında köşede tek kişilik kanepede..yine bir ben bir başıma..heyecan lazım bana..belki birkaç ay sonra gideceğim okuldaki insanlardan yakınacağım bilmiyorum..bakıyorum mesela eskiden ramazanlar daha tatlı gelirdi insana..bir heyecanı olurdu..şimdiki çocuklarda var mı acaba o heyecan..daha ufak şeylerle mutlu olurduk..daha az açgözlüydük..büyüdükçe doyumsuzlaşıyoruz..ve mutluluk zor bulunan bir şey oluyor..merak ediyorum yarını mı..bugünüme dünüme çok takılmam sadece zaman kaybını ve yorgunluk..ileriye bakmak bir heyecan da verir..anlayacağınız kilo almışım..

sağlıcakla kalın..

3 yorum:

Haplo dedi ki...

hepimiz biraz heyecanımızı kaybettik. hepimiz biraz doyumsuzlaştık sanırım. ve hepimiz biraz kilo aldık O.o :)

BeSexual dedi ki...

twitter hesabı aç,sosyal medyayı sömür.Ok, hepsi belli bir yere kadar tabi,sonrası yemiyor!

agin dedi ki...

*haplo

insanoğlu sona yaklaşırken iyice hırçınlaşıyor..doyumsuz olup herşeyi hızla tüketiyor..son çok yakın..:D kıyamet alameti gibi oldu :)

*rocco

tabi yav hepsi bir yere kadar..acık ye bitti.. cinsellik yaşanır biter.. sonra yine otur oturduğun yerde..sosyal medyada öyle..:D