12 Ağustos 2011 Cuma

merhaba..

düşünüyorum da beni tam anlamıyla benimseyebilecek her şeyimle seven kimse olmadı galiba..hatta gerçekten seven biri olmadı desem daha doğru olabilir..varsın olmasın..şu aralar gerçekleştirdiğim tek yaşamsal faaliyet nefes alıp vermek..bir de bakkalın önünde oturmak..bir çok ihtiyacım var..üşeniyorum..alış veriş benim için işkence gibi bir şey..tatil yapamadım bu yaz..eylülde belki yapacaktım o da iptal..artık hayatımda bazı şeyleri planlamaya çalışmayacağım..ve akışına bırakacağım..hayat akış ve oluştur tarzı bir öğreti olsa gerek..ya da ben uydurdum..bir de şunu farkettim artık pek yalan söylemiyorum..neredeyse hiç..büyüyorum belki ondandır..ama şu da bir gerçek ki artık söylediğim yalanlar eskilerinden daha tehlikeli..az ve öz..bu da kendimi kötüleme kampanyası..

sağlıcakla kalın..

7 yorum:

Beyaz Çiklet dedi ki...

İnsan büyüdükçe yalanları da büyür.

Dr.eamer dedi ki...

nefes alıp vermek de sıkıyor artık agin..

kendine haksızlık etme, elbet bi gün birileri olur sana hakettiğin değeri vericek (evet çok pollyannayım bu aralar) ama plan yapmayı bırakman isabet olmuş; gerçekten hayat sürprizlerle dolu zaten sen ne kadar plan yaparsan yap bi şekilde bozuyo o.

beyaz yalanların kimseye zararı olmayacağı kanaatindeyim, ama söylediğin kişi kendin olmamak kaydıyla..

çok pesimist oldu yazı evet, ama öyle işte napalım realizmden vazgeçemiyoruz..

kendine iyi bak..

agin dedi ki...

*beyaz çiklet

ve o yalanlar daha az masumdur bir öncekinden..

*dr eamer

hayat yaşıyoruz yaşayacağız..nefesimiz yettiği kadarıyla..umut fakirin ekmeği diyerek..:)

Lô - Lâ dedi ki...

yine dibe vurmussun sen ..
hayatinda yeni bir doneme merhaba diyeceksin, bir zahmet toparlaniver hii

agin dedi ki...

*lô-lâ

yok yahu dibe vurmak değil de..bir başıma kalınca kendimle uğraşmam..çalkantılarım diyelim..:)

Lô - Lâ dedi ki...

calkalanmayiver bizaaameeet ..

agin dedi ki...

*lô-lâ

zaman..:)