17 Ağustos 2011 Çarşamba

merhaba..

havalar ısındı yine..bu yazı tatil yapamadan geçirdim..biraz benden kaynaklı biraz da süreçten..neyse efendim sıcak..şu yerleştirme sonuçlarından sonra kafamı dinlemek istiyorum biraz..biraz da zayıflamak..ben kendime hep ufak tefek gelirim..neden acaba anlamadım..dün gece yatağa girmeden önce içimde bir şarkı çalmaya başladı..buruktu biraz..ama varsın olsun..havalar soğusun kendime geleyim istiyorum..bir de tatile gidemeyince bu sıcaklardan iyice soğuyorum..bir de bir şey söyleyeyim..ben gayet çok zeki olduğumu düşünüyorum..ve aksi yöndeki tüm tezleri kabul etmiyorum..o kadar..bir de saçlardan bıktım..kestirmeye cesaret de edemiyorum..napak..su akar yolunu bulur..o da hallolur..

sağlıcakla kalın..

4 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

yarın açıklanıyomuş sanırım hayırlısı olsun ;)

agin dedi ki...

*dr eamer

bakalım açıklanacak..teşekkürler..

Dr.eamer dedi ki...

ee sonuç??

agin dedi ki...

sonuç iyi güzel..:)