17 Eylül 2011 Cumartesi

merhaba..

yorgun uykulu ve biçare ben..temmuz sabahını andıran bugün de ne yapacağını bilmemenin verdiği kafa bulanıklığıyla kanepede oturuyorum..ve anlatmaya başlıyorum..perşembe günü arkadaşla yola çıktık..akşam ben konsere gideceğim bir de arkadaşın işleri halledeceğiz..önce arkadaşın üniversiteye gittik..istanbul üniversitesi yani..o ana giriş kapısından girdikten sonra çok güzel bir kampüs bekliyorum tarihi binalar falan..aman allahım sadece koca bir hayal kırıklığı..arkadaşın bir çıktı alması gerekti..beyazıtın aşağı sokaklarından bir call shop and internet cafe bulduk..içerisi maşallah birleşmiş milletler..neyse arkadaşın işi yaparken ecnebi bir adam ingilisçe sordu bize türkçe biliyor musunuz..baktık adam bir sayfa açmış..ama açamamış filtrelenmeden dolayı açılmıyor..neyse o ara ben linke baktım bear bilmem bir şeyler yazıyor linkte..sonra adama baktım..sonra aşağıdaki msn konuşma pencersine baktım ahmetbear tarzı şeyler yazıyor..sonra telefon kabinlerindeki kötü yola düşmüş kadınlara benzeyen insanları da görünce nerdeyiz biz dedim..ve çıkınca mutlu oldum..neyse o işler halloldu..arkadaşla istiklalde yemek yedikten sonra yürüyorduk ki galatasaray üniversitesinin önünde gençlik muhalefeti denen bir grup gördük..ben o sıra yav şuda burda olmasın derken..arkadaş da o bahsettiğim kızı orda gördü..o kızı sizde tanırsınız burhan kuzuya ayakkabı fırlatmıştı..aynı liseden mezunuz da..neyse geçtik ben arkadaştan ayrıldım..başka arkadaşların yanına uğradım..oturduk falan ve az bir zaman kala konsere geçtim..konser güzeldi cidden..sonra müjdat gezenin espirileri de hoş oldu..kubat o sesi nerden çıkarıyor diye düşündüm..ve yavuz bingöle üzüldüm..kubatın sesi baskın çıkıyordu zira..bu arada değinmeden geçemicem vokalist hanım nasıl bir elbise giyinmişse..koca göbek deliği de..göğüs uçları da belliydi..ve göbekle beraber hiç hoş durmuyordu..neyse efendim..livaneli bir hoştu..ama sonrası zordu..konser bitti ben taksime çıktım..eve dönmek lazım..ama o saatte dönemem..arkadaşla istinyede bir tanıdıkta geceleyecektik arkadaş geçmişti oraya zaten..ben de sarıyer otobüsüne bindim ve istinyede indim..aslında daha önce inmek istedim reina ya da sortie de ama havamda değildim..o gece uyumadık..sabah ilk otobüsle yola çıktık..kabataş vapur ve tren yaparak evime geldim..gündüz 9.30 gibi uyuyup akşam uyanmak da ayrı bir güzellikti..ve öyle yorgunum..ve alışveriş yapsam iyi olacak..öyle işte..