27 Eylül 2011 Salı

merhaba..

ben yandım eller yanmasın..iki haftadır yorulmak nedir bilmeden yoruluyorum..dersler de ayrı bir zorluyor..anayasa hocam şu meşhur anayasa raportörü osman can..bakalım nasıl olcak dersleri..onun dışında her şey aynı..ama gün içindeki enerjime şaşmıyor değilim..okuldan kadıköye yörüyorum..ordan vapurla karşı karşıda ora bura..sonra yine kadıköy ora bura derken yine..akşam eve gelmem geç oluyor..istanbul beni yalnızlığımla kucaklayabilen bir şehir..bir dedikodu var bu arada..amfide yanımda oturan kız değişik şekillerde samimiyet gösterisinde bulundu..ve en son ben anayasa notuna bakıyorken ayakta değişik şeyler yaptı..anlam veremedim..neyse uğraşamam zaten..eğitimimle ilgileniyorum..dersler notlar falan..gerisi yıpratıyor zaten..git okula gel eve yeter agine..beni sevin..

sağlıcakla kalın..

2 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

dersler ölüm

birileri bizi sevsin, bize çok yükleniyolar..

agin dedi ki...

*dr eamer

bu dünyanın gam yükünü çeken var mı bizim gibi :D