25 Eylül 2011 Pazar

merhaba..

yalan başkası yalan dünyada benden başkası yalan diyor ve megolomanca bir giriş yapıyorum..okulda defterinize sıranıza ağaçlara yazın benim adımı..diyerek buna devam ediyorum..kim demiş ben safım salak yorgun yalnız ve mahzun bir halde yaşamıma devam ediyorum..ben ki kafkasların doruklarından gelmiş torosların sularından içmiş himalayalarda halay çekmiş alplerde çifte telli oynamış şanlı ataların torunuyum..mazluma dost zalime düşman..aça aş toka su olmuş bir soyun fendiyim..ben ki benim..oturmaktan kıçı acıyan birazda ayakta durayım diyen bir eşrefi mahlukum..saçları kıvrılırken uzayan sakalı bırakmayan doğal hayatta hiç yabancılık çekmeyecek bir organizmayım..önden göbek arkadan popo türkiye ekonomisinden daha hızlı büyürken..benim ekonomim bu süreçte yunanistanla rekabet ediyor..bu yazıyı yazarken saat bana uyumazsan sabah görürüm halini diyor..hayat bana zor..

sağlıcakla kalın..

3 yorum:

AltınDişliHayriye dedi ki...

naparsan yap beni kaybettin :O

Dr.eamer dedi ki...

adamsın! =)

agin dedi ki...

*hayriye

sen beni kaybettin hayriş..gel dedim gelmedin..daha da bulamazsın ben gibisini..

*dr eamer

adam gibi adamım..:) saolasın..:)