30 Eylül 2009 Çarşamba

*bugün yorulmuşum be blog.sabah uyanıp duş aldım,kahvaltı mı ettim hazırlanıp evden çıktım.erkenden okula varmama rağmen derse geç kaldım.ama yoklama alınmamıştı öğlene kadar bir şekilde geçti.öğlen ticaret odasının restorantında döpiyesli teyzeler ve takım elbiseli amcalar içinde yemek yedim.öğleden sonra ise örnek öğrenci oldum.sosyoloji dersinden birinci dönem prof.yavuz odabaşının ''tüketim toplumu''adlı kitabını okumam gerkeiyor,umuyorum güzel tespitler vardır.çıktım dersaneye uğradım.sonra eda ile otobüse atlayıp evlere.otobüsten inip gazetemi aldım eve girmeden oturdum ve denizi seyrettim yarım saat.bu beni çok rahatlattı.yemek gazete derken haberler başladı.haberlerin sonuna doğru uyuyakalmışım koltukta.annem uyandırdı.sonra test çözdüm.maç olduğu aklıma geldi maçın ikinci yarısına baktım.o ara bakkala gidiyordum ki şoförlerin kavgasına tanık oldum neyseki büyümedi.ama bunları yaşarken bir ağırlık var üzerimde.yarın daha erken uyanıcam blog.artık zinde kalmak için erken kalkmak lazım...
iyi geceler...

1 yorum:

Serkan dedi ki...

Sabah nası kalkıyorsun çözemedim ben.

Ticaret odasında su sebillerini daha belirgin yerlere koymalılar bence. Görünmüyor zira.

Benim okuyacağım kitabın ismi bir ilginçti. Ben sen biz siz onlar gibi bir şey. Güzeldir umarım.

Yarın sana iyi koşmalar olsun. O saatte benim bi tarafımda pireler uçuşuyor olacak ancak :D