25 Eylül 2009 Cuma

tebrik ediyorum sizi bayanlar!...

sınavdayken telefon geldi demiştim.aynı dersaneden sınıf arkadaşlarım sınavdan çıkıp,bizim gittiğimiz dersaneye ders programına bakmaya gitmişler.ama dersanenin kapanış saatinde gitmişer ve onlar sınıfta programa bakarken,hademe dersaneyi kapatmış.bunlar aşağıdaki demir kapının kilitli olduğunu görünce beni aramışlar.
bende hemen kendi dersaneme geçtim arkadaşlarla beraber,bizim kızlar çok korkmuştu.sonra dersanenin altında bulunan şovruma(okunuşlarını yazıcam hep) gidip ordaki abiye dersanenin bir yetkilisinin numarasının olup olmadığını sordum.abi müdürü aradı ve beş dakika sonra hademe geldi kapıyı açtı.sonra doğruca duraklara ve evdeyim az önce yemeğimi yedim.şimdi de çay içeyim bari(demir tuttuğunu biliyorum çayın)...
kızlara bir teşekkürü de borç biliyorum,unutamayacağım bir akşam yaşattıkları için...

Hiç yorum yok: