13 Eylül 2009 Pazar

güldürdün beni amca.... geçen gün sevdiğim bir komşumun kapısında oturyoruz.amcalar memleket meseleleri konuşuyor(bende dahil oluyorum yer yer).pek tanımadığım bir amca birden söz aldı
-ben garar verding bu ülkge bölüngcekg
-(kürt kökenli başka bir amca)yapma allah aşkına kim bölücek bu ülkeyi
-bölüngeceng diong
-kim kürtler mi bölücek?
-hayır ermeniler bölceng,ermeni devleti kurulcang,ermenistang bölcenk yani
-(ben)olmadı be amca kürtler bölcek,ermeniler bölcek...kimsenin böldüğü yok siz böyle konuşunca bu ülke geriliyor.daha geçinemeyen ermeniler mi bölücek ya da kürtler anadolunun zenginliklerinden vazgeçip mi bölücek yapmayın lütfen...
-hadi öle olsung amma bölüngürse ben sengden sorarın hesabını
-gülüşme

amca be sende kapıldın ya bu senaryolara...

Hiç yorum yok: