29 Kasım 2009 Pazar

iyi bayramlar...

merhabalar herkese...öncellikle geç de olsa herkesin bayramını tebrik ediyorum...bayramların tüm insanlığa huzur getirmesini temenni ediyorum...yani madde ve siyaset kurtulmuş,insanların biraz daha manaya yöneldiği bayramlar diliyorum...

blog ben bayramın ilk gününden beri sınırların kalktığı bir dünye hayal ediyorum ama benim de kafam karışıyor bu hayal sırasında...mesela imparator alexander ın eski dünya için düşlediği kozmopolit kültürü ben de şimdi düşlüyorum...ama yok olacak farklılıklar beni korkutuyor...yaşar kemal in dediği gibi teklikler içindeki bir dünya cehennemden farksızdır...

en azından biz kendimiz milliyetçilik denilen ketum sınırı kaldırıp ''dünya vatndaşı'' olmaya çalışmalıyız....bayramların herkese gelmesini sağlamaya çalışmalıyız..ünzile lerin de bayramı olmalı..

iyi bayramlar...

sağlıcakla kalın...

*bir sezen aksu parçası olan ünzile yi daha güzel yorumladığına inandığım şebnem ferah ın sesinden dinlemenizi istedim...iyi dinlemeler...

1 yorum:

M. dedi ki...

bu şarkıyı blogumda yayınlamaya düşünmüştüm ama saygıdeğer agin önce davranmış. hoş bir şarkıda ellerine sağlık.