1 Kasım 2009 Pazar

tekirdağ seyahati

evet blog dün yorucuydu benim için.sabah 8 de uyandım ve beylikdüzü fen bilimlerine gidip sınava girdim.sınavdan döndüm çantamı hazırladım tüyapa yollandım.bu arada havalar çok soğuk ve karla karışık yağmur yağıyodu.ve benim üstümde kazak ve yağmurluk,tarzan gibiydim anlıyacağınız.tüyapa varır varmaz standlarıgezmeye başladım.uykusuz için ayrı bir imza bölümü açmışlardı ve çok uzun bir sıra oluşmuştu.ntv den tarih dergisinin yeni sayısını aldım bu ayda ermeni musikileri var.bu arada ntv bez poşet yapmış sizi gidi çevreciler sizi dedim.sonra altan öymen,atilla dorsay,rıdvan akar ve diğer yazarlarla biraz biraz sohbet ettim.alacağım kitapları aldım ve işaretlediğim konferansların vaktinin geldiğini gördüm.tam çıkıcaktım ki bir gırinpislikçi önümü kesti.para yok dediler kredi kartı olması lazım,bende olmaz canım peşin çalışıyorum dedim.sonra çıktım elif şafağın konferansa kalabalıktı baktım bir teyze ayakta gel otur teyze dedim şaşırdı.ben ayakta aldım notlarımı.ordan çıktım altan tan ve doğu ergilin konferansına gittim.doğu ergil gelmemişti sadece altan tan vardı.açılımlar üzerine güzel bir sohbet oldu ve ben burda bir arkadaş buldum yanımda oturan benden bir yaş büyük bey hukuk öğrencisiymiş.konferanstan çıktık beraber gezdik bir süre bana bir kaç kitap önerdi..sonra timaşın standına gidip altan tan ile biraz daha sohbet ettik.sonra arkadaşla ayrıldık.ben çıktım dışarı deniz otobüsüne giden servise gittim yer kalmamıştı.sonra bir yarım saat bakınayım fuarda dedim.bir kaç kitap daha aldım arkadaşla karşılaştım yanındaki arkadaşlarıyla tanıştırdı beni ve ulaşmak istersem feysbuktan ulaşabileceğimi söyledi.sonra ben tekrar çıktım.ama bu sefer bir korku vardı ya deniz otobüsü seferleri iptal edildiyse.bi dahaki sefere artık dedim avcılara geçtim ordan metrobüs söğütlüçeşme ve tren ile son durak.indim otobüs bekledim ve gelen otobüs son otbüsmüş.evime geldim...yorulmuştum.kitaplara tarih attım birşeylerde yemiştim sonra kitap okuyup uyudum...ama güzel bir gündü....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

elif şafağın sohbetleri çok hoş...iki sefer konferansına katılıp onunla sohbet etme şerefine de ulaştım...

ve inanabiliyomusun ikinci görüşünde beni tanıdı :)

neyse yarın ben de Tüyap'a gidiyorum :) ben de yazarım dönüşünde artık bişeyler :)

iyi okumalar

agin dedi ki...

saol,tüyap bu yıl daha düzenli,ama ben doyamadım önümüzdeki cumartesi tekrar gitmeyi düşünüyorum..