25 Kasım 2009 Çarşamba

nobel ödülü,beşiktaş ve süren hastalık....




öncelikle merhaba blog.ben bir beşiktaş taraftarıyım,fanatikmiyim belki eskiden fanatiktim...ama bu üst üste gelen iki galibiyet bana ''sezarın hakkını sezara vermeliyim'' dedirtti.tebrik ediyorum beşiktaşı....




blog bir de ben rüyamda ''nobel barış ödülünü'' aldım...ama ülkeye dönüşte ödülü neden ülkene ithaf etmedin diye hainlikle suçlandım,hani birileri yalnız ve güzel ülkeme dedi ya...ben de tüm insanlığa,tüm dünya vatandaşlarına ithaf ediyordum ödülü(gümüşdikenin kulağı çınlasın)...sevinmiştim rüyamda sabah mutluydum...:)




bir de benim hastalık vardı hala iyileşemedim...ölmeycem gibi ama iyileşmiyorum da...iyileşmek için çabalamıyorum da..hatta hasta halimle grevdeki öğretmenlere destek verdim,halay çektim:)bayramda iyileşirim artık...




sağlıcakla kalın....




1 yorum:

M. dedi ki...

agin yat dinlen. şak diye iyileşemezsin hastalık uzamanından gelen sözler bunlar.