23 Mart 2010 Salı

gülüp de ağlamak

merhaba..uzun süredir yazmıyorum yazamıyorum..yaşadığım bu bölgede 2 haftadır hatları yenilmekle meşguller..bugün geldi ama..yazsam yazmasam mı diye çok düşündüm aslında...hoş olmayan üzücü olaylar yaşadım..bir ölüm haberi aldım bu akşam ve az önceye kadar ölen kişinin çocuklarına bir şey yokmuş gibi davranmaya çalıştım..oynadım onlarla güldüm..ilk kez yaşamıyorum bu durumu kuzenim öldüğünde de aynı şekilde davranmam gerekmişti..ama bu olaylarda tecrübe olmuyor her zaman acı ve zor..biraz bloglara göz atma şansım oldu..bir süredir girmiyorum ya bir de..bakıyorum da hayatlar devam ediyor...öyle de oluyor zaten..bazan hayat bazı durumlarla beni erken yüz yüze bırakıyorum ve bu durumdan biraz da mütessirim..hayatın farklı yönlerini de acı ve ya tatlı görebilme imkanım oluyor..şuan kötüyüm yazamayacağım daha fazla..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: