25 Mart 2010 Perşembe

ortaya karışık

merhaba.malumunuz sınav yaklaştı.tabi bu ilki...ve ben pek iyi bir durumda değilim..belkide buna neden de benim.çalışmadım pek...o yüzden arpa ekip karpuz yetişmesini beklemiyorum..ama iyi bir sonuç almalıyım..

dün üç maymunu seyrettim tekrar...başım ağrıyordu çok pis..ben de uzandım, cnbc-e de yayınlanıyordu izledim..zaten türk kanalları yayınlamaz...neyse filmdeki oyunculuklara baktım biraz,çekim kalitesi nasıl dedim..görende bir şey biliyorum sanacak..sonra bazı sahnelerde yavuz bingölün sesinin zayıf kaldığını düşündüm..çekimi başarılı buldum...ama filmin kasvetli havasına kafayı taktım..bazan kalkıp odanın ışıklarını yakayım dedim ama imkan yoktu filmdi:)başarılı idi yahu..güzelmiş..haftasonu goodbye lenin adlı filmi alacağım..sinema konusunda donanımlı bir arkadaş filmin izlenilesi olduğunu söyledi...aslında epey oluyor ama vakit bulamadım..haftasonu alıp seyredeceğim ama..yahu arkadaş dedim orda arkadaş alınma ben kimseye sormadan isimlerini geçiremiyorum:)eee sana da sorma şansım olmadı..

bakıyorum da ortaya karışık bir yazı yazmışım..ne dediğim belli değil:)yoruluyorum ondandır..artık uyuyamıyorum da..geçici bir durumdur umarım..

hepinizi en kalbi duygularla selamlıyorum..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: