31 Mart 2010 Çarşamba

kibarlık timsali belki de budalası

merhaba..bugün hava iyiydi değil mi..iyiydi iyi..yahu sabah uyanıp okula gittim..öğleden sonra yemeğimi yiyip eve geldim..yani siz diyorsunuz ya part-time o hesap..otobüste çocuğun biri iki kişilik yerde kendisi ve çantası..bir hanım kız bindi ve aykataki tek insan..kalas çantayı almıyor tabi..kız da geldi benim başımda durdu..ben beyefendi taklidi yapıp yerimi kızcağıza verdim,aynı hizada oturan ve çantası da oturan çocuğun çantayı kucağına verdim:)yahu kabalık yapmışsın demeyin,bu işlemi yaparken sert bir kibarlık vardı...:)ee sonrası ne olsun bir sürü uğraş ders çalıştım..yemek yedim..akşam üzeri mahallenin delikanlılarının yanına indim az..gece de kuzene gittim..ve yakın bir zamanda uyumayı planlıyorum..bir de canım çilek çekti yahu..zatenn bu gece ayı göremedim...bugün de şair ile kapatalım...

sağlıcakla kalın..

Yalnızın Durumları II

Yanar
Sobasında
Yalnız'ın
Üşüyen
Bakışları.

Lambasında
Karanlığa dönük
Bir ışık
Titrer
Sönük-sönük.

Penceresi
Dışına kapanmıştır,
Kapısı
İçine örtük.

Özdemir ASAF

Hiç yorum yok: