4 Nisan 2010 Pazar

bahardandır

merhaba..dün yazamadım ablam hastalandı istanbula gittik gece gece..neyseki iyiymiş..ben de iyiyim..sınav yaklaştı bugün ders işlemedik dersanede..sanırsam pek iyi bir puan yapamıcam..artık olduğu kadarı ile..yahu bu bahar aylarında kedilerde olan bizlerde de oluyor...junıor ile karar verdik buna..bahçedeki meyve ağaçları çiçek açmış güzel güzel..çilek de çiçek vermiş..meyvenin ve sebzenin iyisinden anlarım vesselam...yenen şeylerden iyi kötü anlarım diyeyim size..yarın okul var neyse gitmeyeceğim..neyse hepinize saygılarımı sunuyorum..sevgiyle dolu günler..

sağlıcakla kalın..

Yalnızın Durumları V

Yalnız
Bir ordudur
Kendi çölünde
Sonsuz savaşlarında
Hep yener
Kendi ordusunu.

Özdemir ASAF

5 yorum:

sdfasdf dedi ki...

mart kedisi sendromuna giren ergenlerin, özdemir asaf hayranlığı da ayrı bir tartışma konusu mudur yoksa değil midir :P geçmiş olsun tekrarda n ablan için. (bnkz: terbiye almış blogger yorumu)

agin dedi ki...

terbiye almış blogger yorumu terbiyesizliği elden bırakmadan ahkam kesmiş..bari bize terbiyenin nerde kaç liraya satıldığını da söylese...

bad-ı saba dedi ki...

geçmiş olsun.
bahar hepimizde farklı etkiler yapıyor.kiminde yorgunluk kiminde hüzün kiminde de abazalık:)

agin dedi ki...

kimde abazalık yapmış yahu ben de yok, junıor da da yok diye biliyorum..kimse artık bizede söyleyin...

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Geçmiş olsun. Bahar bana genelde yorgunluk getiriyo. Gerisi boş.. =/ =)