1 Nisan 2010 Perşembe

ne gerek vardı

merhaba..bugün güzeldi ta ki günün son saatlerine kadar..sabah hava güzeldi fırladım yatağımdan,ablamın aldığı yüz yıkama jeli ile yıkandım,kahvaltı yapıp diş fırçaladım..okulda şöyle böyle geçti..öğlen yine serkan bana yemekte eşlik etti.bir de gebze de domuz eti at eti mevzu var:)neyse ders çalıştım biraz sonra yemek haberler..akşam dışarı çıktım..mahalleden bir arkadaşla işimiz vardı..o şoförlük yaptı,gidip işimizi hallettik..her şey iyi dedim eve geldim..biraz zaman geçti bir şey duydum..ailevi bir durum yüzünden(çekirdek ailemiz ile ilgili değil) anneme kızdım..bağırdım...sinirlendim..sonra duş aldım ama yine sinirim geçmedi meyve çıkardım çileği sapıyla yedim sinirden..ve hala kızgınım..ne gerek vardı neyse yahu..bugün bahar yağmuruna da tutuldum:)iyi hoş yine...

''bu arada the summerson ın doğum günü imiş..mutlu ve huzurlu yaşlar diliyorum..her şey gönlünce olsun..''

sağlıcakla kalın..

Yalnızın Durumları III

Yalnız
Bin yıl yaşar
Kendini
Bir an'da.

Özdemir ASAF

Hiç yorum yok: