5 Nisan 2010 Pazartesi

havalar bozacakmış

merhaba..bugün kalkar kalkmaz duş aldım kahvaltımı yapıp dersaneye sınava gittim..eh sınavı atlattık dedik...çıktım bir beş on dakika çarşıda oyalanayım dedim..kitapçığı almaya gittim sonra..bizim sınıftan bir arkadaşla yürüyorduk ki önümüzde kaza oldu bir motorbisklet ile araba çarpıştı neyseki daha önce gördüğüm feci kazalardan olmadı..biraz zaman kaybı yaşadık orda sonra otbüse bindim,arabanın da istasyon dolaylarında arızalanacağı tuttu.gelen arabalar da dolu..bindim yer olan bir arabaya eve geldim..bu arada ayağım pestil olmuştu tabi basan basanaydı ayağıma,beyaz ayakkabı var diye herhalde...eve geldim yemeğimi yedim anneannemin rahatsız olduğunu öğrendim oraya gittik...sonra halam hasta ona uğradık ve eve geldik..bu arada ben nasılım hayat nasıl diye soramadım bile kendime yahu....güzeldir neden kötü olsunki..havalar da güzel zaten..

sağlıcakla kalın...

Yalnızın Durumları VI

Yalnız'ın
Sakladığı bir şey vardır;
Boyuna yerini değiştirir,
Boyuna onu arar..
Biri bulsa diye.

Özdemir ASAF

Hiç yorum yok: