11 Nisan 2010 Pazar

sınav

merhaba..bugün erken uyandım 5 gibi kalktım baktım karanlık uyu be evladım dedim sonra gündoğarken uyandım ve sela okunuyordu uyu be adamım dedim..tam 7 de kalktım yataktan..kahvaltımı yaptım önce sonra bir güzel duş aldım..duştan sonra kurulanırken birden boynum tutuldu, tam sağ taraf:)tutuk da hala..giydim pijamamı üzerine kısa kollu tişört bir de hava eser diye hırka..rahat rahat..neyse dayımlara uğradık okul evlerine çok yakındı..sonra annemle orda vedalaştık dayım fırına gidecekti bırakayım dedi babam da geldi, ablam da yoksa yürüyecektim..arabadan indirmedim onları gittim okula velilerden oluşan barikatı yararak girdim..bu arada gördüğüm tanıdıklara başarılar diledim..sınav nasıldı?bence kalitesizdi evet kalitesiz...özellikle sosyal testi...zaten sosyal de tekrar okuma yapacağım diye fene pek bakamadım..tuhaftı ama ne olduysa oldu..pek kötü bir sonuç alacağımı sanmıyorum..sınavdan çıktım suyumu içtim..yürüyerek döndüm dayımlara..sınav öncesi ve sonrası agin yine aynı agin di..yola devam diyor agin..evet siz de...

sağlıcakla kalın..

Yalnızın Durumları XII

Yalnız
Kendi ben'inin
Sen'idir.

Özdemir ASAF

4 yorum:

M. dedi ki...

Biz agini çok seviyor ve ona inanıyoruz.

sdfasdf dedi ki...

biz ona kalitesiz değil "kazık" diyoruz agin :) ben böyle bi sosoyal görmedim yahu coğrafyam yine yanlışsız güzel ama ben, feslefeden full çıkartan junior, felsefeden bir boş 2 yanlışı yedirtemedim kendime yahu :) ama üzülmeye gerek yok ben yine iyiymişim bizim arkadaşra sordumda, sosyalleri rezlet. Tabi buna karşılık bebe işi fen ve matematik nasıl bir trajediydi anlamadım. fene 7 dakika ayılarılbilmiş ama 15 soru çözmüş bir sözel öğrencisi olarak full çıkartmayan fencileri kınıyorum :)

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Herkes sosyalden ve türkçedeki paragraf sorularının kısa olmasından şikayetçi. Umarım benim gireceğim sınav "kazık" olmaz. =S

agin dedi ki...

*kırmızı
teşekkür ederim..sevin beni..:)bana inanıldığını duymak ise mutluluk verdi..

*junıor
ben hala kazık değil de kalitesiz olduğunu düşünüyorum hala..ama olsun buluştuğumuz bir nokta var..sosyal berbat..:)ama coğrafya gayet güzeldi:)

*günlüğünü tutan genç adam
olmaz sen endişelenme türkçe konusunda sorunlu ben bile ösym sorularını yapıyorum..sen benim yaptığımı yapma çalış:)yoksa ösym zorlamaz seni, biraz da düz mantık düşün:)