3 Eylül 2010 Cuma

merhaba..

bu sene nasıl geçecek hiç bilmiyorum..ve bazı şeyleri ummaktan bıktım..kendimden de korkuyorum..bir bok yiyebileceğim de yok ama ne bileyim..dün çok bunaldım hava serindi ama ben sıcakladım ve iç çamaşırı dahi giymedim..artık koşu arkadaşım var..haftanın üç günü beraber koşacaz..

şu küçük sırlar denen mal dizi nedir ya..o diziyi görünce kendimi ilkokul çağında sanıyorum..30 yaşında adamlar liseliyi oynayınca öyle oluyor..yahu bırakın serkan oynasın, junıor oynasın, meryem oynasın ya da aynı yaşlarda başka birileri..tamam kendimden geçtim ben daha 17 lik taze delikanlıyımda artık onlar da büyüdü 18 lik kart onlar..yani onlar oynayabilir..

1 eylül de yavuz bingöl ve civan(djivan) gasparyan konser verecekti..avrupa kültür başkenti etkinlikleri içerisindeydi aynı zamanda..ama bir hafta önce neden belirtilmeden iptal edildi..tahammülsüzlüğe bak..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: