24 Eylül 2010 Cuma

merhaba..

geçen gün beylikdüzüne gitmem gerekti..tren, metrobüs, otobüs, taksi..bunlar kullandığım vasıtalar..ve bir sürü insanı kesme imkanı..neyse konu dönüş yolunda yaşanan..kendimi kirlenmiiş hissediyorum..mecidiyeköyden metrobüse bindim rahatım..saniyler içinde bir sıkışıklık..arkamda bir adam..yanımda bir kadın..yüz yüze olduğum ve göğüs göğüse geldiğim benden bir kaç yaş küçük bir delikanlı..ağzımı açmak istesem çocukla öpüşüyor olacam..neyse kurtuldum..bir de trenle dönecekken uyanıklık yaptım kendimce..şimdi o saatte söğütlüçeşmeden trene binersem ayakta kimin eli kimin cebinde gidecektim..baktım haydarpaşaya gidecek trenin saati geliyor..bindim ona gittim haydarpaşadan boş trene bindim..yoksa gebzeye kadar çekilmez ayakta..zira ben tren boşken ayaklanır camdan bakarak yolculuk yaparım..

bir de bugün sanat güneşimiz zeki mürenin ölüm yıldönümü..herkes dinlemiştir adamı..ara sıra dinlerim de ben hala..nostaljik bir havada yaratır..bir de güzel bir site var..bence güzel bir site..meyhane şarkıları meze tarifleri falan..hoş..zaten müzik kendiliğinden başlıyor..bitince yeni parçaya geçiyor..zeki müren şarkıları da dinlenebilir ordan..siteye burdan girebilirsiniz..haydi tam da rakı balık havası var bu günlerde..

sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: