16 Ocak 2010 Cumartesi

ben hakkında söylenenler

Agin Bey
Şu dört yıllık hukukumuz boyunca seni hiçbir zaman tam anlamıyla çözemedim ben,neden yalan söyleyeyim?Ama seni tanıdığım kadarı bile bana yetti.Sen çok özel bir insansın.Yeri geldiğinde ciddi olmayı,yeri geldiğinde çocuklar gibi olmayı çok iyi biliyorsun.Bana pek çok katkın oldu.hayat bakış açımı,görüşlerimi geliştirdin.Ama en önemlisi bana güvenilebilecek bir arkadaşa sahip olmanın verdiği rahatlığı yaşattın.Üzerimde nasıl bir etki bıraktıysan,ben sana gözü kapalı güvenebilirim şuan.Çok babacan bir yapın var.:)Sana tekrar tekrar teşekkür ederim.Siyasete atılırsan oyum sana:D
SERKAN
Sevgili kardeşim Agin,
Seninle dopdolu üç yıl geçirdik.Çok şey paylaştık.Hep bir olduk.Senle geçirdiğim her an’ın benim için değeri çok yüksek.Geriye dönüp baktığımda senle çok şey paylaştığımı görüyorum.Sen anlattın ben dinledim,ben anlattım sen dinledin.Her zaman her soruna birlikte çözüm aradık.Birlikte danslar ettik,türküler çığırdık.Şimdi ise yollarımız öyle yada böyle ayrılacak.Ama dostluğumuz asla yine hep yanında olacağım.Zaten seni unutmayı aklıma bile getiremiyorum.Dostluğumuzun ömür boyu sürmesini istiyorum.Agin hayatta çok başarılı olacağına inanıyorum ve sana sağlıklı mutlu yıllar diliyorum.Kendine iyi bak kardeşim seni çok sevdiğimi unutma…
SÜEDA

yıllık yazılarının ilk ikisi...

Hiç yorum yok: