29 Ocak 2010 Cuma

sevgisizliktir belki de yalnızlık!


''Her gün bir yerden dönmek ne iyi
Her gün bir yere konmak ne güzel
Bulanmadan,donmadan akmak ne âlâ
Dünle beraber gitti cancağızım
Ne kadar söz varsa düne ait
Şimdi yeni şeyler söylemek lâzım...''
Mevlana Celaleddin Rumi
merhaba.bu aralar kendimi çok yalnız hissediyorum.aslında yalnızlığımın farkına varıyorum yine diyebilirim.aslında hayatta kötü giden bir şey yok.hızlandırma programı çok verimli,dersanedeki sınıf arkadaşlarıyla ilişkilerim daha iyi,aile ilişkilerimde sorun yok..yani yaşadığım,içinde bulunduğum bir olumsuz durum yok...ama sevilmek ve sevme isteği var.sevgi açlığı...tutabileceğim sıcak bir el..bunları arıyorum...içimi dökebileceğim,gülüp,ağlayabileceğim..
çok mu zor bilmiyorum ama kendimi yalnız hissetmeye devam edeceğimden eminim...kısmen geçer bu his ama yine nükseder...neyse ben doluyum biraz...ergen çocuğun ruh hali yani...
sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: