4 Kasım 2010 Perşembe

merhaba..

bilmem ne anlatsam size..anlatsam roman olur..ben zaten her acının tiryakisi olmuşum..neyse saçmalamaya gerek yok daha fazla..gayet iyi olabilirim..ama bunu bende bilmiyorum..bu yazıyı yazmamdaki amacı birazdan göreceksiniz..malumunuz..gandhi kemal koltuk meraklılarını savdı..ben gibi siyasetle ilgilenen birinin dikkatini çekti yani yaşananlar..bir de eğlence çıktı..hem güldüm hem sövdüm..ve savında artık bu ülkede parti yöneticiliğinin bittiğini gördüm daha ne olsun..ama en çok ilgimi çekene geliyoruz şimdi..


işte bu fotoğraftaki teyze..sen nasıl birşeysin yahu..hayır teyze yetmiyormuş gibi aynı fotoğraf da önder sav ve kemal anadol var..bir karikatürist bile böyle üç ilginç tipi yaratıp bir araya getiremezdi..ve de bu teyze bir film karakterine benziyor..hani erkek kadın rolüne giriyordu bakıcı falan..aynen bu teyze gibi oluyordu..siyasetmizin genç güzellikleri..muhteşem üçlü..güldürdünüz beni ya..düşünün şimdi..bu üçlüyü cumhurbaşkanı başbakan ve meclis başkanı..dünya güzel siyasetçi görür..neyse yeter bu kadar..

bu arada çariçe hanım kız blogumu ödüllendirmişti..kendisine huzurlarınızda teşekkür ediyorum..sağ ol var ol..

sağlıcakla kalın..

3 yorum:

Çariçe. dedi ki...

vay anneemmm.. reca ettim.


o teyze. tam dediğin o kadın kılığına girmiş erkek kişisi. nerden buldun bunu :D

agin dedi ki...

ben bulmadım o kendisi var oldu..türkiye siyaseti ve chp nin ismi bilinmeyen kahramanı..dün açıklamayı izlerken gördüm yahu..:D gözden kaçar mı..

Çariçe. dedi ki...

kabus :D