23 Kasım 2010 Salı

merhaba..

nasılsınız yahu dicem..sanki cevap gelcek..neyse efendim..ben iyiyim heralde..ya da iyi olduğumu düşünelim..bayram geldi geçti..tabi bayramda olan birşey yok..sıkıldım bol bol..harçlık verenim de yok..efendim dersanede başladı..denem sınavında birinci olmuşum..puanımı artırmalıyım iyice..sonra konuşmadığım bir insanla konuşuyorum artık..zaten konuşuyordum da..dengesizliklerim var..terazi burcu insanı çok mal olur zaten..ama var ya neyse yok..sonra arkadaşım yok benim..dersanede bir çocuk var onla arkadaş olsak fena olmaz..ama tanışmamız için bile bir sebep yok şuan..sonra o kız ile çapraz derslerde karşılaşırız umarım..aman karşılaşmazsak da umrumda değil ya..insanların beni izlemesi ayrı bir zevk veriyor..isterlerse kıvırcık öküz desinler..ay şu çocuğa bak böğğ desinler..bakın ne anlatacam..dün ablamın arkasındaki koltukta kalıyorum..ablam msn den arkadaşlarıyla görüşüyor..ee ben bütün yazışmaları okuyabiliyorum..neyse efendim insanın kız kardeşlerinin olması zor..bir de benim iki tane ablam var..büyüğüne aşık olan biri aşkını anlatmaya başlıyor..eğitimde tanışmışlar..aynı firmada çalışcaklar..konuya döneyim..ben bu muhabbeti görünce..odama gidip modemi kapatsam mı diye düşündüm..tam o esnada ortaokul arkadaşı olan başka bir aşıkı yazdı..yani benim gibi adamın bile sınırları var..siz olsanız napardınız..sizce ben naptım..uzadı mı ne..

bu arada hani bizim hanım kız çariçe vardı..hatırladınız mı..o insan beni mimlemiş..yazmyacağımı bile bile..mimin konusu garip alışkanlıklarım ve yapamadıklarımmış..çok var yahu..yaptım say..ben de herkesi mimliom..mimmm..

bakın bir parça paylaşıom..yahu dinlemem öle ama geçen tv de duydum..çok eğlendim..sizlede paylaşayım..yeşilçamı anımsayalım dimi bir..tabi bu şarkının ben de yeşilçam dışında hatırlattığı bir şey yok..haydi dinliyek..sevemedim karagözlüm..:)

sağlıcakla kalın..

4 yorum:

Jove. dedi ki...

iyiyim sen nasılsın?

agin dedi ki...

ahah..dumur oldum yahu bir an..saolun efendim ben de iyiyim..sağlığınıza duacıyım..yalan sölüom artık iyi taklidi yapıom..:D

Jove. dedi ki...

yapma taklit yapma.niçin kötüsün demicem niye anlatasın.umarım geçer,sahiden iyi olursun:)

agin dedi ki...

başlarmışım ben de hemen..hani sormanı beklermiş gibi..bacımmm diye..:D yahu son 6 ay falan kötü olmamda büyük etken heralde..öğrenince paylaşırım nedenini..:D iyi dileklerin içinde teşekkürler..umarım hepimiz iyi oluruz..