14 Kasım 2010 Pazar

merhaba..

hava ne kadar güzel değil mi..hem de kasım ayının ortasında..yani kısa süreli bir güzellik olacak bu..ve sonrasında daha sert soğuklar..hayatımızda da olur bu..zor zamanlardayken bir mutluluk yakalarız..geçicidir ama inanırız ona kaptırırız kendimizi ve sonra her şey biter..büyü bozulur..şimşek çakar..ama o yalancı bahara aldanıp hastalanmışızdır da..sonrasındaki sert kışı geçirmek daha da zor oluyor..şuan içimde bulunduğum sürecin son halide bu..bazan soruyorum kendime..ben de neden kin denen o duygu yok..neden bencil olamıyorum..ama artık kendim içinde iyi olanı kartları açık oynamam sanırım..çok kapalı oldu dimi yazı..zaten ne zaman açık yazdım ki..sizlerle pek birşeyimi paylaşmadım da galiba..ama yok bence önemli olanları paylaşıyorum burda..etnik kökenim dini inancım cinsel kimliğim ekonomik durumum siyasi görüşüm bunlar insani ilişkilerim için pek de önemli değil bence..bunlara sadece detay..ve buna bu tarz uçlarla gelinmediği sürece hiç umrumda değil..neyse efendim..bu aralar ağlamaklı bir haldeyim..çok asabiyim..gece gece doluyorum yerimde duramıyorum..atıyorum sokağa kendimi..yürüyorum farketmeden..ama geçecek bunlar da..dün sakal traşı oldum..biraz yabancıyım kendime..gençleştim küçüldüm..uzun süre sakal uzatmayı düşünmüyorum..çarşıda tüm cemaatçiler bana selam veriyor..bir de bu hafta gebze bacak gördü..nazar değmesin..bu yazıdan anlayacağınız..serbest çağrışım ne anlarsanız anlayın yahu..bayağıdır dinlemediğim sevdiğim bir şarkıyı dinliom..livaneli gözlerin..geçmişin karanlılarını geleceğin yeni ve temiz sayfalarına taşımamalıyım..bunun için uğraşıyorum..zira beni neler bekliyor bilemem..ilerde yaşayacağım kötü durumlarda geçmiştekiler benle olmasın..neyse efendim..

sağlıcakla kalın..

3 yorum:

Çariçe. dedi ki...

çok üstü kapalı da değil aslında, yaşadıklarını her insan hayatında zaman zaman bi enfeksiyon gibi geçirdiği için çok tanıdık.

kin tutmak da kötü bi şey. "tecrübeeğ konuşuyoo."

agin dedi ki...

çariçe.*
sadece bu yazıdan bahsetmiyorum genelde de bir kapalılık var..:D yaşadıklarım her insanın hayatında olamaz çünkü her insan aynı değildir..ama her insan bu tarz sıkıntılar çeker evet..ama her insan bunları aynı şekilde karşılayamaz da..kin tutamıom zaten..iyi ya da kötü..:D

Çariçe. dedi ki...

doğum günü çocuğu. sesin çıkaydı iyiydi bugün neyse umarım ben bu mesajı atarken sen dilediğince yiyor içiyor zçıyorsundur :D

mıtlı yıllar la!