16 Kasım 2010 Salı

merhaba..

gecikmiş bir pazartesi yazısı bu..bel ağrıları eşliğinde uykulu gözlerle..otobüse binip istasyona vardığımda sabah sabah serkan insanını görmek ne kadar zordu..neyse efendim pazartesi benim gibi haftaiçi olmayan üniversiteli arkadaşlarımla buluştuk..anlamam zaten yaşadığımız yerde toplanır..tren sırtında yolu teper başka yerlerde oturur yeriz..sormayın ben de bir de bel ağrısı..bindik..indik..yürüdük..gittik..oturduk..yedik..içtik..oynadık..yahu benim saçlarda bir uçuyor vapurda..aman zaptedemiyorum..serkan da kıskanıyor..arkadaşlarımı özlemişim yahu..hani ne yediğim tavuk..ne de havuçlu kek..onlarla geçen zaman her şeye değerdi..bir de bu güzel anları hoş bir yerde yaşadık..serkan ilk kez düzgün bir yere götürdü bizi..güzel müzikler falan..çevremde değer verebildiğim güzel insanlar olması hoş tabi..efendim bu anlarımızda keyifle dinlediğimiz bir parçayıda sizle paylaşayım..bu balodaki gerçek yüzlere..

sağlıcakla kalın..



1 yorum:

Serkan dedi ki...

Sen bana kurban ol keşke her sabah görebilsen..

Olum daha kaç kere anlatıcam; Elif adlı insanla da görüşmek istedik ancak kız şehrin öbür ucundan gelemeyeceği için orta yerde buluştuk deyü?

Saçların güzel. Kıskanılası. Kestirme.

İlk kez agin beyin takdirini aldım. AĞLAMIYORUM gözüme toz kaçtı.

Ben de çok özlemiştim ya. Hemen geçti gün ama.