6 Kasım 2010 Cumartesi

merhaba..

gecenin körü..evimden uzaktayım..yalnızlık yetmiyor bir de ev özlemi..bir de felaket sis var..bizim oraların sisi daha güzel..hava böyle hafif pis falan..hayalim ne bilio musunuz..bir gece uyucam..sabah uyanıp aşağı kahvaltıya indiğimde evin içi böyle hafif sisli..camlar balkon kapısı falan açık..balkona çıkıyorum bahçeye geçiyorum..o sisin içinde sevdiğim..aman fantaziye bak..bugün saç kremimi sakallarıma da sürdüm duşta..ilk kez yaptım..şişko kızlar hakkında pek iyi şeyler düşünmüyorum..genelleme yaptım dimi..ama öyle oldu napayım..biri çıkıp beni utandırsa..bunu çok istiyorum..dersanedeki balık etli güzel kız hani biraz kemiklerin iri..ama senin güzelliğin burda zaten..serkanın ehliyet sınavında karşılaştığı ilkokul arkadaşı da gayet çekici var ya..nerden biliom bizim dersanede zira..şuan dersaneden dört kişiyle ilgili fantazilerim var..ama fantazi önceliği bir dizi oyuncusunda..sonra tanımadığım birinde..sonra dersanedeki dörtlüden güzel sigara içende..öyle gidiyor..bu arada kedi yavruları görüyorum..doğum yaptı heralde kediler..mart ayının meyveleri mi bilemedim..hani kedilerde bu süreç nedir bilmem..merak da etmedim..birazdan bakarım internetten tabi..hayır ama ordaki bilgilerde yanıltıyor insanı..benim tek bildiğim insandı mesela 9 ay 10 gün diye bilirdim..14 ay falanmış hamilelik süreci..saolsun yaprak dökümü öğretti bize..bu yazı hastalıklı ruh halimi yansıtıyor galiba..ama gerçek duygularımı fikret kızılok dan dinleyelim..

sağlıcakla kalın..

6 yorum:

. dedi ki...

14 aylık hamilelik. filden bahsediyosun galiba :D

sdfasdf dedi ki...

hayır çariçe leyla dan bahsediyor dajhsbdfgk... yaprak dökümündeki leyla 14 aydır hamileydi de anca doğurdu :D

normale dön agin diycem ama bende normala dönemiyorum. en iyisi fantezilere çok kaptırma diyeyim.

Adsız dedi ki...

ya bizim bahçede bir kedi vardı.. yılda 3 defa falan doğuruyordu.. mart ayını bekliceklerini sanmıyorm artık. mevsimler de şaştı nası olsa..

bu arada, bence hepsi çıtır olmalı :P

Serkan dedi ki...

LAN. ilkokul arkadaşıma mı sulanıyorsun?

Neyse la sanki banane. Ama balıketlibirinsanoevet.

agin dedi ki...

kart insanlar merhaba..

*çariçe*
insan dedim orda hiç fil yazıo mu..yaşlılıktan heralde seçemion ne yazdığını..

*junıor*
o çocuk 2 yılda da yaşını doldurur ya hadi neyse..
hayat fantazisiz olmuyor yahu..ben de çok kaptırmamış vaziyette götürmeyi düşünüom fantazilerimi koç..

*gümüşdiken*
kedilerde azdı..dünyanın çivisi çıktı..
ya da bizim hayatımızdakiler çıtır olsun..:P kalpleri çıtır olsun yeter sayın abim(arabesk söylemler:D)

*serkan*
ilkokul arkadaşım diye bizi kimle tanıştırdın..hayırsız seni..yok bu kız balık etli değil tam güzzel bir fiziği var..balık etli diye bahsettiğim başka birisi..

. dedi ki...

anladık lan. ayaklı neyşınıl coografik.